Pengaplikasian Model Keperluan Hierarki Maslow Dalam Proses Pengajaran dan Pembelajaran Dalam Bilik Darjah

PENGAPLIKASIAN MODEL KEPERLUAN HIERARKI MASLOW DALAM BILIK DARJAH – CHIN MEI KEONG

Sebagai guru, aspek keperluan murid tidak boleh diabaikan begitu sahaja. Setiap keperluan ini perlu dipenuhi agar murid akhirnya dapat memberikan sepenuh perhatian terhadap pembelajaran mereka. Abraham Maslow telah mengemukakan hierarki setiap peringkat keperluan tersebut. Bagaimanakah keperluan tersebut dapat diaplikasikan dalam proses pengajaran dan pembelajaran dalam bilik darjah telah dikupas oleh En. Chin dalam artikelnya yang berjudul Pengaplikasian Model Keperluan Hierarki Maslow Dalam Proses Pengajaran dan Pembelajaran Dalam Bilik Darjah.

Text Penuh: Pengaplikasian Model Keperluan Hierarki Maslow Dalam Proses Pengajaran dan Pembelajaran Dalam Bilik Darjah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s